loading...
سايت تفريحي وسرگرمي
net24 بازدید : 112 شنبه 16 تیر 1403 نظرات (0)
برای او فرقی نمی کند کدام بازی را گزارش می کند. سر وقت تکه اش را می اندازد. مثلا در همین فینال جام ملت های اروپا درباره کالچوپولی در ایتالیا و سقوط یوونتوس گفت: «در ایتالیا تیمی را که تبانی کرد فرستادند دسته اول ولی ما در ایران، تیمی را که در لیگ فوتسال تبانی کرده بود، فرستادیم آسیا!» یا با طعنه سراغ مهاجم های میلیاردی لیگ برتر رفت: «الان نگرانی فورودارهای میلیاردی ایران این است که نکند مربیان ما از روی دل بوسکه تقلید کنند و تیمشان را بدون مهاجم بفرستند داخل زمین!»

جنس تکه پرانی های عادل برای شنونده های تلویزیونی جذاب است. او از هر موقعیتی برای تکه پرانی استفاده می کند؛ چه در فینال اروپا و چه در فینال جام جهانی. اولین تکه ماندگار فردوسی پور در جام جهانی 98 رقم خورد؛ وقتی مایکل اوون آن گل به یادماندنی را به آرژانتین زد و عادل گفت: «چه میکنه این اوون.» از گزارش های او در سال های اخیر تکه های زیادی به یادگار مانده که در این گزارش بخشی از آنها را مرور می کنیم...

*از زوایایی، با این شکل موها بالوتلی شبیه سرندیپیتی شده!(در جریان بازی فینال اروپا بین اسپانیا و ایتالیا)
*همه آستین کوتاه پوشیدن، فقط دژاگه آستین بلند داره. همه هم می دونیم دلیلش چیه. فقط کاش واسه پشت گردنش هم یه فکری می کردن!(در بازی ایران و قطر، کنایه از خالکوبی های اشکان)
*این ماتراتزی هم اینقدر خالکوبی کرده که انگار آستین بلند پوشیده(در جریان یکی از بازی ایتالیا)

*اینجا هم تماس تلفنی خیلی خودجوش قطع می‌شه(وقتی داشت با یکی از منتقدان وزارت ورزش حرف می زد و ناگهان تماس قطع شد)
*مزدک یک رقیب حرفه ای و بسیار جدی است که ممنون دارش هستم!(کپ زدن از روی قلعه نویی در یک گفت و گو)

*حالا اونجا بازیکنی که گل زده را می‌زنند... معلوم نیست اگر گل نمی‌زد چه کارش می‌کردند!(در جریان یکی از بازی ایتالیا در جام جهانی 2006)
*قبل از شروع بازی‌ها بعضی از کامپیوترها پیش بینی کرده بودند جمهوری چک حتی تا پای قهرمانی هم بالا می‌آید. مثل اینکه چک‌ها هم از همان کامپیوترهایی استفاده کردند که مسئولان فدراسیون فوتبال ما قبل از بازیهای جام جهانی از آنها استفاده می‌کردند!(بعد از حذف چک از جام جهانی 2006)

*اگه مسولان برگزاری بازی فیلم های بازی های «ذوب آهن – ملوان» یا «ذوب آهن – فولاد» را در لیگ ما می دیدند تا حالا بازی را ادامه داده بودند ‌و دقیقه 40 , 50 اش تموم شده بود. تازه مسولان اوکراینی فرقون هم نداشتن وگرنه استفاده می کردند!(در جام ملت های اروپا و بازی اخیر اوکراین و فرانسه که به دلیل بارندگی تعطیل شد و با تاخیر انجام شد)

*آنگولایی‌ها خوب ضرباتشان را از کنار دروازه ما بیرون می‌زنند/واقعا کسی از تعویض‌های برانکو سر در نمی‌آورد/برهانی با نوک بینی توپ را کنترل می‌کند/حالا دایی توپی را که به او می‌رسد با سر از جلوی دروازه آنگولا دور می‌کند!/ در این لحظه پدیده جام(شجاعی) اجباراً وارد زمین می‌شود/دایی خیلی دوست دارد در این بازی گل بزند!(تکه های به یاد ماندنی عادل فردوسی پور در جریان بازی ایران و آنگولا در جام جهانی 2006)

*خداحافظ علی دایی، خداحافظ تیم ملی(بعد از شکست تیم ملی مقابل مکزیک در جام جهانی 2006)

*خداحافظ جام جهانی، خداحافظ برانکو(بعد از شکست تیم ملی مقابل پرتغال در جام جهانی 2006)

*می گویند سید جلال با رقمی میلیاردی به پرسپولیس پیوسته است.خیلی بالاتر از سقف قرارداد. البته سقف قرارداد چیزی است که فقط باعث خنده بازیکنانی می شود که رقم های میلیاردی می بندند (متلک او به سقف قرارداد وقتی هنگام گزارش بازی بد ایران برابر قطر سعی کرد خودش را شاد کند)

*تقریبا 90 هزار نفر به ورزشگاه آمده اند تا این بازی را از نزدیک تماشا کنند. البته ما منتظر هستیم تا مسئولان ورزشگاه یک عددی را مثل همیشه اعلام کنند و مثلا بگویند 92300 نفر! (متلک او به مسولان ورزشگاه آزادی در بازی ایران و قطر)

*آقا اجازه می دهید کله ام را روی میز بکویم؟(پاسخ خنده دار او در جواب به یکی از مسولان کمیته آموزش فدراسیون که گفت مربیان بالای 60 سال از جمله فرگوسن نباید مربیگری کنند!)

*اگر مسولان اسپانیایی هم مثل مسولان ما بودند الان در اسپانیا دو روز تعطیل عمومی اعلام می شد!(بعد از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 و خطاب به مسولان داخلی)

*سعدی اگر بود می گفت مزد آن گرفت جان برادر که لابی سیاسی کرد (در جریان بحث های انتقال نفت تهران به اراک)

*ببخشید که مجبور شدیم مهمان سیاسی بیاوریم! ولی به هر حال این اتفاق افتاد و ما امشب مهمان نمایندگان محترم مردم هستیم که سیاسی هستند و می خواهیم اگر بشود بر سر این بحث کنیم که بگوییم آقا جون دست از سر فوتبال بردارید. (در یکی از برنامه های 90 وقتی دو نماینده مجلس میهمان بودند)

*طرفداران سپاهان خیلی خودجوش بنر درست کردن علیه ما(در یکی از برنامه های 90 وقتی که تصاویری از شعارها علیه خودش پخش می‌شد)
*چرا می خند؟(کپی برداری از سوتی طرفدار تراکتور سازی که گفته بود: چرا آقای فردوسی پور می خند)

*مشکل شما در پرتغال حل شد اما در ایران روشی هست که ناخن را در نمونه ادرار می اندازند و مشکل دوپینگ حل می شود. نگران نباشید آقای کروش،با این روش ها در ایران به زودی آشنا می شوید(وقتی با کروش درباره ماجرای اختلافاتش با کمیته دوپینگ فدراسیون پرتغال بحث می کرد)

*خوبی ال‌کلاسیکو این است که همیشه برنده دارد، برعکس بعضی دربی‌ها! (در یکی از ال کلاسیکو و به طنعه از تساوی های متعدد در دربی تهران.)

*این قدر سقوط مبارک همه را خوشحال کرده که حتی قهرمانی هم خوش اخلاق شده. (در یکی از برنامه های 90 و بعد از مشاهده کردن خنده های قهرمانی، داور همیشه بداخلاق لیگ برتر)

*محمد نصرتی وقتی به سایپا گل زد به سمت هواداران رفت و حرف هایی را به زبان آورد که فقط افراد بالای 25 سال قابلیت شنیدنش را دارند! او غیر قابل کنترل بود و ما تلاش زیادی کردیم تا مقابل دهان او را در تلویزیون شطرنجی کنیم!(در یکی از برنامه های 90)

*خداحافظ آقای بد لباس! (بعد از حذف برزیل از جام جهانی 2010 با دونگا که از ابتدای جام به نوع لباس پوشیدنش گیر داده بود)

*این پرویز مظلومی است که دارد از روی فنس می‌پرد. احتمالا دارد دنبال سبیل‌هایش می‌گردد.(بعد از نشان دادن عکسی از مظلومی که در آن پرویز خان در حال پریدن از روی فنس کنار زمین بود)

*حالا جمعیت به سرعت بارباپاپا تغییر موضع می دهند و استیلی را تشویق می کنند.(بعد از گل تساوی پرسپولیس مقابل ملوان در اولین بازی فصل قبل)

*جالب است که باران تندی می آید اما پرویز مظلومی بازی را از کنار زمین نگاه می کند و زیر باران ایستاده.(تکه بامزه عادل فردوسی پور در جریان بازی استقلال و ذوب آهن در پلی آف لیگ قهرمانان)
*اسم حنیف در لیست آسیایی استقلال سهیل است بگذارید ببینم ذوب آهنی ها در تیم شان امین یا ایمون ندارند. خوب خیال رحمتی می تواند راحت باشد.(تکه به رحمتی در همان بازی پلی آف استقلال و ذوب آهن در آسیا)

*خسرو با خوشحالی مضاعف به آغوش مظلومی می رود که سال قبل وقتی از استقلال جدا شد گفت می رود چون از مظلومی شاکی است که در تیم ملی ب بازی اش نمی داده.(در جریان یکی از بازی های استقلال)

*الان آقای کفاشیان به من یه اس ام داده که توش نوشته فیلم هندی!(بعد از پخش گزارشی درباره وضعیت ستاره های قدیمی فوتبال. عادل در برنامه 90 اس ام اس کفاشیان را برای همه خواند)

*کمیته انضباطی دایی را ممنوع المصاحبه کرده است،اما او اگر می خواهد مادام العمر محروم شود سری به همشهری اش بزند!(طعنه عادل به حسین رضازاده بعد از محرومیت سعید علی حسینی به دلیل دوپینگ در وزنه برداری)

*اینم تعویض رویایی علی پروین (بازی پرسپولیس-فجرسپاسی سال1381 که ابراهیم اسدی بلافاصله پس از ورود به زمین گل زد)
*عجب فوتبالیستیه این علی دایی، همیشه در لحظات حساس به داد تیم ما می رسه (بازی ایران-عربستان، جده،مقدماتی جام جهانی 2002، اشاره به گل مساوی ایران توسط علی دایی)

*مدل موی ماتئوس (مدافع برزیلی استیل آذین) خیلی منشوری به نظر می رسه!/ ماتئوس در نیمه دوم یکمی از حالت «جومونگی» موهاش رو کم کرده!/ سه تعویض همزمان باید انجام بشه ، انگار کمک داور بازی هم هنگ کرده!/ سوشا مکانی یجوری وقت بازی رو تلف می کنه انگار استیل آذین با این یک امتیاز در لیگ باقی خواهد ماند/سکوبرت هم حالا به زمین میاد تا جمع مو قشنگ های این بازی جمع باشه، یکیش همین سوشا مکانی/علی دایی اشاره می کنه که بازیکنان پرسپولیس توپ رو به استیل آذین ندن ، اگر اوت سپهر تبدیل به گل بشه اتفاقات عجیبی خواهد افتاد/اوه اوه چه خبره اون کنار زمین همه دارن همدیگرو می زنن!/ محمود یاوری همینطور مات و مبهوت داره اتفاقات داخل زمین رو نگاه می کنه. احتمالا تو این هفتاد سالی که از خدا عمر گرفته مثل این صحنه ها رو ندیده!/ اسپایدرکم هم مونده چجوری این تصاویر رو نمایش بده!/ اوه اوه اوه ، چقدر بد زد ماتئوس آرفی رو. این دیگه خیلی ناجوانمردانه بود/همه این اتفاقات داره در سال 2011 تو فوتبال ما اتفاق می افته!/(همه تکه های عادل فردوسی پور در بازی به یاد ماندنی پرسپولیس و استیل آذین که به کتک کاری کشید)

*ما اینجا سابقه برگزاری مسابقه همزمان داشتیم که با 8 - 9 دقیقه اختلاف اونم فقط سر یه جوراب برگزار شد.(در بازی اخیر هلند و آلمان در جام ملت ها)

*بازی دارد سرد و کسل‌کننده دنبال می‌شود. حداقل آرش برهانی هم در زمین نیست که کمی به جذابیت‌های کار اضافه کند! ( در حاشیه بازی استقلال-‌راه‌آهن در لیگ برتر)

*سپاهان خوب و قابل‌توجه بازی نکرده، البته اگر منجر به صدور بیانیه نشود!(درحاشیه پخش قسمت‌هایی از باز سپاهان در برنامه نود و با اشاره به بیانیه سپاهانی‌ها علیه او)

*البته دونگا مدعی نیست که کره‌شمالی رو مثل کف دستش می‌شناسد.(اشاره به ادعای افشین قطبی در حین گزارش بازی برزیل و کره‌شمالی در جام جهانی 2010)

*با این بازی خوبی که با‌دامکی انجام می‌دهد، شاید دیگر نیازی به تماس از طرف سازمان نباشد.(اشاره به خروج بادامکی از فهرست پرسپولیسی‌ها در داربی با تماس از سوی سازمان تربیت‌بدنی، در حین گزارش بازی پرسپولیس و مس در لیگ نهم)

*مسلما این توپ گل می‌شد، اگر دایی 5سال جوان‌تر بود.(یکی از ده‌ها متلک فردوسی‌پور به دایی در جام‌جهانی 2006، این‌بار در حین گزارش بازی ایران و آنگولا.)

*حالا بایرنی‌ها کاملا بهت‌زده شده‌اند. هیچ‌وقت در طول عمرشان با چنین پدیده‌ای مواجه نشده بودند.(اشاره به اوت دستی علی علیزاده در بازی بایرن مونیخ و پرسپولیس)




خبرآنلاین

+شما جستجو تصاویر YouTube Gmail ترجمه شود تلفن همراه بلاگر ورودGoogle جستجودرباره 311,000 نتیجه (0.44 ثانیه) همه چیز تصاویر ویدیوها خریدکردنبیشترگزینه های جستجو جستجوی وب میان صفحات فارسی بگرد صفحات خارجی ترجمه شدهابزارهای جستجوی بیشتراگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید عادل فردوسیپور - ویکیپدیا fa.wikipedia.org/wiki/عادل_فردوسی‌پ ر برنامه نود، نام برنامهٔ زندهای است که دوشنبه شب هر هفته از شبکه ۳ سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش میشود. عادل فردوسی پور، بنیانگذار این برنامه بوده و نقش مجری و تهیه ... ۱ زندگی - ۲ کار رسانهای - ۳ پیوند به بیرون - ۴ پانویس عادل فردوسی پور-عادل فردوسی پور کیست؟ - بیتوته www.beytoote.com/sport/athletic/allow-ferdowsi-pour-cyst.html بیوگرافی عادل فردوسی پور: عادل فردوسی پور در مهرماه ۱۳۵۳ در محله شهر آرا تهران متولد شد. عادل فرزند نخست خانواده است و یک خواهر و یک برادر نیز دارد. پدرعادل فردوسی ... سایت عادل فردوسی پور | beytoote.com www.beytoote.com/archive/سایت-عادل-فردوسی-پور.html سایت عادل فردوسی پور. ... سایت عادل فردوسی پور. 1. عادل فردوسی پور-عادل فردوسی پور کیست؟ 2. فردوسی پور؛ دموکرات کامل عیار. خبر سیاسی-اجتماعی; گوناگون ... عادل فردوسی پور و اتهام عجیب به برنامه عادل فردوسی پور - بیتوته www.beytoote.com/news/sporty.../program-adelferdowsi-strange.htm... دلالی در فوتبال فوتبال و دلالی هادلالی در فوتبال ایران , عادل فردوسی پور, عکس عادل فردوسی پور, برنامه نود, برنامه 90, سایت نود, زندگی نامه عادل فردوسی پور, ... تحصیلات عادل فردوسی پور | beytoote.com www.beytoote.com/archive/تحصیلات-عادل-فردوسی-پور.html تحصیلات عادل فردوسی پور. ... تحصیلات عادل فردوسی پور. 1. عادل فردوسی پور-عادل فردوسی پور کیست؟ خبر سیاسی-اجتماعی; گوناگون; ورزشی; حوادث; فرهنگ و هنر ... بیو گرافی و گفتنی ها از عادل فردوسی پور www.roozeshadi.com/بیو-گرافی-و-گفتنی-ها-از-عادل-فردوسی-پور/ بیو گرافی و گفتنی ها از عادل فردوسی پور. جوانی است قد بلند متولد مهرماه ۱۳۵۳ در تهران و پدری از اهالی رفسنجان و کرمانیالاصل، بسیار باهوش فوقلیسانس مهندسی ... حمله به لپ های عادل فردوسی پور www.roozeshadi.com/حمله-به-لپ-های-عادل-فردوسی-پور/ RoozeShadi.com مجله آنلاین ایرانیان » حمله به لپ های عادل فردوسی پور · feed RSS · تماس با ما · صفحه اصلی. دسته ها. صفحه اصلی · تریبون آزاد · فرهنگ و هنر ... دستمزد نجومی عادل فردوسی پور! - Tabnak.IR | تابناك www.tabnak.ir/fa/news/228878/دستمزد-نجومی-عادل-فردوسی-پور 24 فوریه 2012 – دستمزد نجومی عادل فردوسی پور! بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسیپور سال گذشته برای «نود»، دقیقهای 60 هزار تومان دریافت میکرده که قرار بوده این ... عادل فردوسی پور کیست - Tabnak.IR | تابناك www.tabnak.ir/fa/pages/?cid=33413 عادل فردوسی پور کیست. کد خبر: ۳۳۴۱۳. تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۸. هوشنگ نصیرزاده: جوانی است قد بلند متولد مهرماه 1353 در تهران و پدری از اهالی رفسنجان و ... تصویر: دوران كودكی عادل فردوسی پور - Tabnak.IR | تابناك www.tabnak.ir/fa/news/.../تصویر-دوران-كودكی-عادل-فردوسی-پور 5 مه 2011 – عكس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر و خواهرش. کد خبر: ۱۶۲۹۷۵. تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱. بازگشت به ابتدای ... راز لب خوانی عادل فردوسی پور - Tabnak.IR | تابناك www.tabnak.ir/fa/news/233153/راز-لب-خوانی-عادل-فردوسی-پور راز لب خوانی عادل فردوسی پور. عادل چطور توانست حرف های معاون وزیر را لب خوانی کند؟ کد خبر: ۲۳۳۱۵۳. تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۲۱:۴۴. راز اینکه عادل فردوسی پور ... ویدیوهایی ازعادل فردوسی پور - گزارش ویدیوها ►► عادل فردوسی پور در مسابقه هفته - سال 1372 aparat.com 11 ا کتبر 2011 ► 4:15► 4:15 دستمزد عادل فردوسی پور‎ - YouTube youtube.com 30 آگوست 2011 ► 1:58► 1:58 یکه خوردن عادل فردوسی پور از نمایش دختران بی حجاب و مصاحبه افشین ... youtube.com 15 ژانویه 2011 خبرآنلاین - عادل فردوسی پور www.khabaronline.ir/tags/3475/عادل-فردوسی -پ ر طعنه سنگین عادل فردوسی پور به فدراسیون فوتبال/ فرق تبانی در ایران و ایتالیا ... لیگ برتر - عادل فردوسی پور با کنایه یک بار دیگر سقف قرارداد و رعایت نشدن ... خبرآنلاین - عادل فردوسی پور:خوشحالم که جوانمردی هنوز نمرده است/هزار ... www.khabaronline.ir/detail/180111/ 25 ا کتبر 2011 – عادل فردوسی پور:خوشحالم که جوانمردی هنوز نمرده است/هزار نفر ایمیل زده اند تا به بیمار سرطانی کمک کنند. خبرآنلاین - بزرگترین اشتباه عادل فردوسی پور www.khabaronline.ir/detail/6130/ 8 آوریل 2009 – 1- این اولین اشتباه بزرگ عادل فردوسی پور بود در همه آن سالهایی که برنامهاش را با علاقه تماشا میکردیم. وقتی محمد مایلیکهن, خوشحال و خرم و خندان, مست ... وبلاگ هواداران عادل فردوسی پور ferdosipor.mihanblog.com/ 13 مارس 2012 – عادل فردوسی پور در یکی از برنامههایش پس از اینکه تلفن حسین جلالی یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون دوومیدانی قطع شد، این قطع ارتباط را به ... تصویر: عادل فردوسی پور به اتفاق خواهر و برادر www.web.iran-forum.ir/.../13244-تصویر:-عادل-فردوسی-پور-به-ات... عكس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر و خواهرش عكس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همر. زنده باشی عادل فردوسی پور! www.navad.net/newscontent.aspx?newsid=40335 23 مارس 2012 – زنده باشی عادل فردوسی پور! شماره خبر : 40335. موفقیت 90 را به موضوع آن یعنی فوتبال ربط ندهید.همین الان سی چهل برنامه ورزشی دارد پخش می شود که ... گفت وگویی منتشر نشده از عادل فردوسی پور www.navad.net/newscontent.aspx?NewsID=40256 21 مارس 2012 – *عادل فردوسی پور روزهای اول تنیس گزارش می کرد. رشته های مختلف گزارش می کرد. یادم هست کم کم رفتی ورزشگاه آزادی و چندتا گزارش کوتاه. کی بود ... مروری بر متلکهای ماندگار عادل فردوسی پور www.navad.net/newscontent.aspx?NewsID=46227 2 ساعت قبل – اولین تکه ماندگار فردوسی پور در جام جهانی 98 رقم خورد؛ وقتی مایکل اوون آن گل به یادماندنی را به آرژانتین زد و عادل گفت: «چه میکنه این اوون. برنامه نود 90.irib.ir/ محمد فلاحی, 09195158, تهران, 4000000. بهرام فتحی, 09173469, مرودشت, 4000000. جواد نصرتی, 09350113, قوچان, 4000000. وحید نجف پور, 09375284, آمل, 4000000 ... کانون هواداران عادل فردوسی پور khferdosipoor.blogfa.com/ کانون هواداران عادل فردوسی پور - تنها سایت مردمی هواداران عادل فردوسی پور. عادل فردوسی پور کیست؟ www.asriran.com/fa/news/153203/عادل-فردوسی-پور-کیست؟ 16 ژانویه 2011 – عادل فردوسی پور کیست؟ عادل فردوسی پور در مهرماه ۱۳۵۳ در محله شهر آرا تهران متولد شد. وی فرزند نخست خانواده است و یک خواهر و یک برادر نیز دارد. برچسب ها - عادل فردوسی پور www.asriran.com/fa/tag/1/عادل%20فردوسی%20پور 24 خرداد با حضور عادل فردوسی پور امیر حاج رضایی... نشست مجری برنامه با دعوت از عادل فردوسی پور امیر... علیه دشمن که با ترجمه عادل فردوسی پور منتشر شده. گزارشی مخفیانه از کلاس درس فردوسی پور www.asriran.com/fa/.../گزارشی-مخفیانه-از-کلاس-درس-فردوسی-پور یکی از هفته نامه ها گزارش مخفیانه ای از کلاس درس عادل فردوسی پور در دانشگاه منتشر کرده ... بنا به این گزارش؛ عادل فردوسی پور مجری برنامه پر طرفدار نود، در دانشگاه ... حمایت از عادل فردوسی پور و برنامه تلویزیون - Petition Online www.petitiononline.com/90tv/petition.html حمایت از عادل فردوسی پور و برنامه تلویزیون. Author: n/a; Send To: سازمان صدا و سیمای و سازمان تربیت بدنی جمهو&. Sponsored By: More Info at: Are you the ... سوال عادل فردوسی پور از رهبر انقلاب درباره گل حمید استیلی در جام جهانی www.parsine.com/fa/pages/?cid=20270 سوال عادل فردوسی پور از رهبر انقلاب درباره گل حمید استیلی در جام جهانی. - با سلام خدمت حضرت‏عالى، و تشكر از این كه وقتتان را در اختیار ما نمایندگان نسل جوان قرار ... کودکی عادل فردوسی پور/عکس www.parsine.com/fa/news/59962/کودکی-عادل-فردوسی-پورعکس کودکی عادل فردوسی پور/عکس. برچسب ها: عادل فردوسی پور ، عكس · بازگشت به ... اون دختر کوچولو چه باعشق به فردوسی پور نگاه میکنه. ناشناس. |. IRAN, ISLAMIC ... پرتال برنامه نود navadtv.blogfa.com/ عادل فردوسی پور تکه های بامزه ای می اندازد. ... عادل فردوسی پور در روز جمعه گذشته به روی خط برنامه سینما گلخانه شبکه 3 آمد و در مورد مسایل مختلفی از جمله مسابقات ... قشم دیلی - عکس/ دوران كودكی عادل فردوسی پور www.qeshmdaily.com/vdcc.0qia2bqxpla82.html عكس 11 سالگی عادل فردوسی پور در سال 1364 به همراه برادر و خواهرش. کودکی عادل فردوسی پور/عکس - پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda ... www.fardanews.com/fa/news/.../کودکی-عادل-فردوسی-پورعکس 1 آوریل 2012 – ای بابا خوبه چند روزه گیر دادید به این عادل فردوسی پور. عکس 12 سال پیش، عکس 15 سال پیش، عکس دوران کودکی و ... مگه با کمبود خبر مواجه هستید ... رقیب عادل فردوسی پور از تبریز آمد+ فیلم - پایگاه خبری تحلیلی - فردا www.fardanews.com/.../رقیب-عادل-فردوسی-پور-از-تبریز-آمد-فیل... نکته قابل توجه در خصوص استودیو برنامه موج فوتبال، شباهت جالب دکوراسیون داخلی و لوگوی آن با برنامه نود است. عادل فردوسی پور - برنامه 90 | Facebook www.facebook.com/pages/عادل-فردوسی-پور.../126543677412312 ‏عادل فردوسی پور - برنامه 90 is on Facebook.‏. ‏To connect with عادل فردوسی پور - برنامه 90, sign up for Facebook today.‏. Sign UpLog In · Cover Photo · Like ... یادداشت آخرسال؛درستایش عادل فردوسی پور - چهره سال - Goal.com www.goal.com/.../یادداشت-آخرسالدرستایش-عادل-فردوسی-پور-چهره-... 19 مارس 2012 – یادداشت آخرسال؛درستایش عادل فردوسی پور - چهره سال. حبیب خوش بیان،سروش نکته سنج و رامبد بی قید،که همه جا یک تنه می توانند مجلسی را به هم ... همراهی عادل فردوسی پور درطرح جمع آوری کراوات؟! www.entekhab.ir/fa/.../همراهی-عادل-فردوسی-پور-درطرح-جمع-آوری-کرا... 4 روز پیش – همراهی عادل فردوسی پور درطرح جمع آوری کراوات؟! پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شنیده می شود یکی از مسئولان در حال تماشای برخی ... گافهای عادل فردوسی پور fararu.com/fa/news/101686/گاف‌های-عا ل-فردو ی-پ ر 12 ژانویه 2012 – افشاگری های گاه و بیگاه عادل فردوسی پور و تلنگرهایی كه او به افراد ریز و درشت زده باعث شده طیف قابل توجهی از اهالی فوتبال برای انتقام گرفتن ... دختر خارجی شبیه به عادل فردوسی پور + عکس www.farspatogh.com/دختر-خارجی-شبیه-به-عادل-فردوسی-پور-عکس/ گفته میشود عادل فردوسی پور از دیدن این عکس غرق در خنده شده است. دختر خارجی شبیه به عادل فردوسی پور + عکس. آیا همسر محسن یگانه رو دیدین؟ +عکس · تجاوز ۳۰ جوان ... عادل فردوسی پور، گزارشگر فوتبال، برنامه نود zarauzkotriatloia.com/vblog/index.php?p=عادل-فردوسی-پور،...نود 22 فوریه 2012 – عادل فردوسی پور، گزارشگر فوتبال، برنامه نود است که می توان از عادل فردوسی پور ارائه کرد. عادل فردوسی پور متولد 11 مهر 1353می باشد. فردوسی ... حمایت از عادل فردوسی پور.. ferdosipoor.blogfa.com/ حمایت از عادل فردوسی پور..:::.. - عادل فردوسی پور،حمایتت می کنیم... - ..:::..حمایت از عادل فردوسی پور..:::.. دانلود کلیپ سوال جالب عادل فردوسی پور از مقام معظم رهبری www.yasdl.com/12797/فیلم-فردوسی-پور-رهبر-خامنه-ای.html 29 فوریه 2012 – امروز برای شما کاربران عزیز کلیپ جالب از سوال کردن عادل فردوسی پور از رهبر معظم. عادل فردوسی پور و برنامه نود | اِنی کاظمی blog.tarikhema.ir/عادل-فردوسی-پور-برنامه-نود 18 ژوئن 2012 – عادل فردوسی پور به اتهام بیان آشکار حقیقت، انتقاد درست، محبوبیت در میان مردم و نمایش. حرکت شایسته عادل فردوسی پور (+تصاویر) www.seemorgh.com/sport/default.aspx?tabid=3565&conid... 3 فوریه 2012 – گزارشگران برنامه 90 برای دربی به بیمارستان کودکان سرطانی 90 رفتند و بازی را در کنار این کوچولوهای دوست داشتنی تماشا کردند. گزارشی مخفیانه از کلاس درس عادل فردوسی پور در دانشگاه شریف : بحث ... www.cinemaema.com/module-pagesetter-viewpub-tid-26-pid-2755.h... 37پست همشهری جوان در گزارشی می نویسد: برعکس خیلی از استادها عادل فردوسی پور دقیقا سر موقع به کلاس می آید تا قبل از آغاز درس با همه خوش و بش کرده باشد وحاشیه های ... http://Www.Tak3da.Net :: نمایش موضوعات - متلكهای ماندگار عادل ... www.tak-3da.in/ftopicp-3379104.html اولین تکه ماندگار فردوسی پور در جام جهانی 98 رقم خورد؛ وقتی مایکل اوون آن گل به یادماندنی را به آرژانتین زد و عادل گفت: «چه میکنه این اوون.» از گزارش های او در سال های ... مخالفت با افکار و عقاید عادل فردوسی پور anty-ferdosipoor.blogfa.com/ اگر می خواهید با وبسایت ما تبادل لینک کنید لینک ما را با نام " مخالفت با افکار و عقاید عادل فردوسی پور " قرار دهید و در بخش تماس با ما و یا نظرات لینک خود را قرار ... رفتار شایسته عادل فردوسی پور (+ تصاویر) taknaz.ir/news_detail_25539.html رفتار شایسته عادل فردوسی پور (+ تصاویر) - www.taknaz.ir. همچنین در همین بازی ، گزارشگران برنامه 90 سری هم به جانبازان جنگ تحمیلی زدند و با جانبازان داشتند. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدیجستجوی پیشرفتهشگردهای جست وجونظر بدهیدGoogle.com in English©2012 Google‏صفحهGoogle ‏‫همه چیز درباره Google ‏‏

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 268
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 6,821
  • بازدید کلی : 164,968
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ