loading...
سايت تفريحي وسرگرمي
net24 بازدید : 162 جمعه 22 تیر 1403 نظرات (0)

طول مدت تمرینات و شدت آن بستگی به سطح فیتنس و اهداف خودتان دارد.

سطح فیتنس 1: تا به حال در فعالیت های ایروبیک شرکت نداشته اید (یا ندرتاً شرکت داشته اید).

اکثر متخصصین عقیده دارند که تمرینات خود را با سه روز در هفته آغاز کنید که هر جلسه آن 20 الی 30 دقیقه به طول انجامد. اگر نمی توانید 20 دقیه ورزش کنید، ایرادی ندارد، تحمل کرده و تمرین را رها نکنید تا به 20 دقیقه برسید. (برای فایده رسیدن به قلب، باید حداقل 20 دقیقه این تمرینات به طول انجامد). راه چاره این است که ابتدا تمرینات را نرم و آهسته شروع کنید و کم کم شدن آن را بالا ببرید. افرادی که بدون هیچ زمینه قبلی، 5 یا 6 بار در هفته تمرین می کنند، فقط باعث آسیب رساندن به خودشان می شوند.

سطح فیتنس 2: سابقه ی شما در فعالیت های ایروبیک به راحتی به 3 جلسه 20 دقیقه ای در هفته می رسد.

سعی کنید مدت زمان تمریناتتان را به 30 دقیقه  و تعداد جلساتتان را هم به 4 مرتبه در هفته برسانید. اگر قبلاً 20 دقیقه ورزش می کرده اید، این مدت زمان را کم کم بالا ببرید (مثلاً اول 22 دقیقه، بعد 24 دقیقه، و الی آخر تا به 30 دقیقه برسید، اینکار باعث میشود راحت تر به این تغییر عادت کنید).

سطح فیتنس 3: سابقه ی شما در فعالیت های ایروبیک به راحتی به 4-3 جلسه حداقل 30 دقیقه ای در هفته می رسد.

برای بالا بردن سطح وضعیت قلبی-عروقیتان، سعی کنید تمریناتتان را به 5-4 جلسه ی 30 دقیقه ای برسانید (اگر الان 3 جلسه در هفته تمرین می کنید آن را به 4 جلسه برسانید و اگر 4 جلسه تمرین میکنید آن را به 5 جلسه برسانید). برای جلوگیری از آسیب های ناشی از تمرین زدگی (مثل آسیب رسیدن به تاندون ها، ساق پا و ...) باید تمرینات خود را ضربدری کنید (یک روز پیاده روی، روز بعد دوچرخه، روز بعد شرکت در کلاسهای ایروبیک و...)

تمرینات قدرتی

قدرت عضلانی با ماکسیمم نیرویی که یک عضله یا گروه عضلانی اعمال می کند، تعریف می شود. این همان نوع قدرتی است که وزنه برداران المپیک موقع وزنه برداری حین مسابقات از خود نشان می دهند.

استقامت عضلانی، ظرفیت عضله برای اعمال نیرو به طور مکرر یا حفظ یک درجه انقباض ثابت در مدت زمان معین است. وقتی که یک آیتم خاص را بارها و بارها بلند می کنید، استقامت عضلانی خود را نشان می دهید.

تن یا کشیدگی طبیعی عضله به استحکام عضلات شما برمی گردد. هم استقامت و هم قدرت باعث ارتقاء کشیدگی عضله می شود.

روش ها و متدهای مختلفی برای بالا بردن سطح قدرت، استقامت و کشیدگی عضلانی وجود دارد. در زیر به نمونه هایی از متدهای قدرتی اشاره می کنیم که می توانید از بین آنها آن متدی که با نیازها و شیوه ی زندگی شما سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید.

دستگاه های وزنه

وزنه های آزاد/وزنه های دستی

ورزش های سوئدی (ورزش های سبک نرمشی بدون استفاده از وسیله—مثل حرکت پارالل پشت بازو، درازونشست، و ...)

وقتی متد تمرینی خود را انتخاب کردید، بعد باید سطح فیتنستان را تشخیص دهید. سطح فیتنس، تناوب تمرینات (چند بار در هفته بودن تمرینات) و همچنین تعداد ستها و تکرارهای شما را برای هر تمرین تعیین می کند. به طور کلی، کسانی که می خواهند عضله سازی کنند، باید به سطح فیتنس شماره 3 برسند. اما آنها که می خواهند فقط عضلات خود را سفت تر کرده و کشیدگی آن را بالا ببرند، سطح فیتنس 1 و 2 برایشان کافی است.

چند نکته مهم که قبل از شروع یک برنامه ی ورزشی باید به آن توجه کنید:

1) تعیین سطح استقامت: به طور کلی، باید اینقدر استقامتتان را به کار بکشید که عضلاتتان بعد از اتمام تعداد تکرارهای یک ست حسابی خسته شوند. اگر قادر به تکمیل همه ی تکرارهای یک ست نباشید، میزان استقامتتان را پایین بیاورید. هیچوقت برای انجام آخرین تکرار، فرمتان را بر هم نریزید—اینکار باعث می شود به خودتان صدمه بزنید. اطمینان یابید که آخرین تکرار را هم مثل اولین تکرارتان می زنید.

2) حفظ فرم صحیح:خیلی ها دقت لازم به فرمشان را حین انجام تمرینات ندارند و مثلاً ممکن است موقع بالا بردن وزنه، وضعیت کمر و پشتشان صحیح نیست. اگر موقع بلند کردن وزنه روی پشتتان، زانوها، و ... احساس فشار می کنید، احتمال آن وجود دارد که فرم و طرز قرار گرفتنتان صحیح نیست. اگر در باشگاه تمرین می کنید حتماً از مربی کمک بخواهید. اما اگر در خانه هستید، از کتاب ها و نوارهای ویدئویی راهنما کمک بگیرید. هیچ چیز بدتر از آسیب راندن به پشت، کمر و مفاصلتان نیست.

3) حتماً قبل از شروع یک برنامه ی جدید با پزشک متخصص مشورت کنید.

بعد از این توصیه ها، حالا می توانید سطح فیتنستان را تعیین کرده و برنامه تان را آغاز کنید.

سطح فیتنس 1: قبلاً تمرینات قدرتی انجام نداده اید (یا ندرتاً انجام داده اید).

افراد با سطح فیتنس 1، هیچگاه به طور منظم در برنامه های تمرینی قدرتی شرکت نداشته اند و باید آرام آرام شروع کنند.

اگر با تمرینات قدرتی آشنا نیستید و وزنه های دستی، کش ورزش و ... خریده اید، باید یک نوار ویدئویی آموزشی هم خریداری کنید که تمنیک ها و فرم صحیح این تمرینات را به شما آموزش دهد. هیچگاه بدون اطلاع از روش صحیح انجام یک تمرین، آن را انجام ندهید. فرم و طرز قرارگیری در این تمرینات اهمیت ویژه ای دارد.

اکثر متخصصین این رشته عقیده دارند که بهتر است با دو جلسه 20 الی 30 دقیقه ای در هفته آغاز کنید. باید سعی کنید روی همه ی گروه های عضلانی بدن کار کنید و بین جلسات تمرین حداقل 24 ساعت استراحت داشته باشید (این باعث می شود عضلاتتان ریکاور شده و ترمیم یابند). سعی کنید تمریناتتان را در یک ست 20-15 تکراره انجام دهید.

سطح فیتنس 2: قادرید حداقل یک ست 20-15 تکراره را روی 10-8 گروه عضلانی اصلی بدن، 3-2 بار در هفته انجام دهید.

اکثر متخصصین این رشته عقیده دارند که بهتر است 3 جلسه 30-20 دقیقه ای در هفته این تمرینات را انجام دهید. سعی کنید 2-1 سن 15-12 تکراره را برای هر تمرین به پایان برسانید. اگر بتوانید در روز روی همه ی گروه های عضلانی کار کنید بسیار عالی خواهد بود. اما اگر نمی توانید، یک روز روی عضلات بالاتنه و جلسه بعد روی عضلات پایین تنه کار کنید. هیچوقت دو روز پشت سر هم روی یک گروه عضلانی کار نکنید چون عضلات حداقل به 24 ساعت استراحت در فواصل تمرینات نیاز دارند تا خوب ریکاور شوند.

سطح فیتنس 3: : قادرید حداقل 2 ست 12-8 تکراره را روی 10-8 گروه عضلانی اصلی بدن، 4-3 بار در هفته انجام دهید.

اکثر متخصصین این رشته عقیده دارند که بهتر است 4 جلسه 30-20 دقیقه ای در هفته تمرین کنید. سعی کنید 3-2 ست 12-8 تکرار را برای هر تمرین به پایان برسانید. یادتان باشد، گفته های ما فقط جنبه راهنمایی دارد. اگر تمرکزتان روی استقامت و کشیدگی عضلات است نه بالا بردن قدرت عضلانی، باید از وزنه های سبک تر با تکرارهای بیشتر از 12-8 تا استفاده کنید. اگر تمرکزتان روی قدرت است، وزنه ی سنگین تر و تکرارهای کمتر برای شما مناسب تر است. اطمینان یابید که حداقل 8 تکرار را بتوانید انجام دهید، اگر نتوانستید یعنی وزنه تان سنگین است. اگر 3 ست انجام می دهید ممکن است نتوانید در یک جلسه روی همه ی گروه های عضلانی کار کنید. پس یک روز روی عضلات بالاتنه و جلسه بعد روی عضلات پایین تنه کار کنید. هیچوقت دو روز پشت سر هم روی یک گروه عضلانی کار نکنید چون عضلات حداقل به 24 ساعت استراحت در فواصل تمرینات نیاز دارند تا خوب ریکاور شوند.

تمرینات کششی و انعطافی

انعطاف پذیری به دامنه حرکت دور یک مفصل اشاره دارد. در هر مفصل، یک دامنه حرکت مطلوب وجود دارد که برای حداکثر عملکرد ضروری است. عواملی که در انعطاف پذیری دخیل هستند عبارتند از:

1. سن – هرچه سن ما بالاتر می رود، مفاصلمان برخی از قوای انعطاف پذیری خودر ا از دست می دهند.

2. عدم فعالیت – باعث می شود مفاصل انعطاف خود را از دست بدهند چون بافت های پیوندی کوتاه تر می شوند.

3. جنسیت – زنان قدرت انعطاف بیشتری از مردان دارند. (خیلی از متخصصین عقیده دارند خانم ها به خاطر مسائل مربوط به وضع حمل از نظر ژنتیکی با قدرت انعطاف بیشتری به وجود آمده اند).

4. نوع بدن و تمرینات قدرتی – قابلیت انعطاف در هر فرد به یک شیوه است چون ساختار عضلانی، مفصلی، و ترکیب ژنتیکی بدن هر فرد متفاوت است.

خوشبختانه با انجام تمرینات کششی، می توان میزان انعطاف خود ر ا افزایش داد. سایر فواید تمرینات کششی عبارتند از:

  • کاهش دردهای عضلانی
  • کاهش احتمال آسیب دیدگی
  • ارتقاء استراحت و آرمیدگی (چه فکری و چه جسمی)
  • کاهش استرس

تمرینات کششی متدها و روش های متفاوت دارد. اکثر متخصصین استفاده از تکنیک کششی استاتیک را توصیه می کنند. برای استفاده از این متد، شما تا زمانی در آن حالت کششی می مانید تا که در عضلات احساس فشار کنید (نه درد). وقتی به آن حالت رسیدید، باید 10 تا 30 ثانیه آن را حفظ کنید. در این موقعیت از حرکت یا جهش خودداری کنید چون احتمال آسیب دیدگی و درد عضلانی را افزایش می دهد.

مدت زمانی که صرف حرکات کششی می کنید بستگی به درجه و سطح فیتنس شما دارد. اگر مشکل پزشکی خاصی دارید، قبل از شروع هر برنامه ی انعطافی جدید، حتماً با پزشکتان مشورت کنید.

سطح فیتنس 1: تا به حال تمرینات کششی و انعطافی انجام نداده اید (یا ندرتاً انجام داده اید).

برای بالا بردن سطح انعطافی بدنتان، سعی کنید 3 جلسه 30-20 دقیقه ای در هفته به این تمرینات بپردازید. (ممکن است 30-20 دقیقه مدت زمان زیادی برای حرکات کششی باشد؛ اما آن را داخل یک برنامه ی تمرینی بگنجانید، مثلاً 15-10 دقیقه قبل از انجام تمرینات قدرتی/قلبی-عروقی و  15-10 دقیقه بعد از آن، کاملاً منطقی خواهد بود.) قبل از انجام حرکات کششی باید حتماً 10-5 دقیقه خود را گرم کنید تا خون به همه عضلات رسیده و بدنتان برای انجام حرکات آماده شود. یادتان باشد که از تکنیک کششی استاتیک (بدون پرش) استفاده کنید و هر حرکت را 30-10 دقیقه نگه دارید.

سطح فیتنس 2: گه گاه روی اکثر گروه های عضلانی حرکات کششی انجام می دهید.

برای بالا بردن سطح انعطافی بدنتان، سعی کنید 4 جلسه 45-20 دقیقه ای در هفته به این تمرینات بپردازید. (ممکن است 45-20 دقیقه مدت زمان زیادی برای حرکات کششی باشد؛ اما آن را داخل یک برنامه ی تمرینی بگنجانید، مثلاً 15-10 دقیقه قبل از انجام تمرینات قدرتی/قلبی-عروقی و  15-10 دقیقه بعد از آن، کاملاً منطقی خواهد بود.) قبل از انجام حرکات کششی باید حتماً 10-5 دقیقه خود را گرم کنید تا خون به همه عضلات رسیده و بدنتان برای انجام حرکات آماده شود. یادتان باشد که از تکنیک کششی استاتیک (بدون پرش) استفاده کنید و هر حرکت را 30-10 دقیقه نگه دارید. خیلی ها دوست دارند اول صبح حرکات یوگا انجام دهند—یوگا جزء حرکات کششی وانعطافی است—پس اگر شما هم به یوگا علاقه دارید، می توانید از نوارهای ویدئویی آموزشی آن استفاده کرده یا در کلاسهای آموزشی شرکت کنید.

سطح فیتنس 2: همیشه روی اکثر گروه های عضلانی حرکات کششی انجام می دهید.

برای بالا بردن سطح انعطافی بدنتان، سعی کنید 5 جلسه 60-20 دقیقه ای در هفته به این تمرینات بپردازید. قبل از انجام حرکات کششی باید حتماً 10-5 دقیقه خود را گرم کنید تا خون به همه عضلات رسیده و بدنتان برای انجام حرکات آماده شود. یادتان باشد که از تکنیک کششی استاتیک (بدون پرش) استفاده کنید و هر حرکت را 30-10 دقیقه نگه دارید. خیلی ها دوست دارند اول صبح حرکات یوگا انجام دهند—یوگا جزء حرکات کششی و انعطافی است—پس اگر شما هم به یوگا علاقه دارید، می توانید از نوارهای ویدئویی آموزشی آن استفاده کرده یا در کلاسهای آموزشی شرکت کنید.

نتیجه گیری

مهم نیست که درجه و سطح فیتنس بدنتان چه میزان باشد، اگر بطور مداوم در تمرینات و برنامه های ورزشی شرکت داشته باشید، وضعیت فیزیکیتان روز به روز بهتر خواهد شد. برای موفقیت، باید ورزش را جزئی از برنامه ی زندگیتان درآورید (درست مثل خوردن و خوابیدن.)


منبع:hamedan.ir

+شما جستجو تصاویر YouTube Gmail ترجمه شود تلفن همراه بلاگر ورودGoogle جستجودرباره 13,600 نتیجه (0.29 ثانیه) همه چیز تصاویر ویدیوها خریدکردنبیشترگزینه های جستجو جستجوی وب میان صفحات فارسی بگرد صفحات خارجی ترجمه شدهابزارهای جستجوی بیشتراگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید فواید ایروبیک www.parsianstore.ir/view/3394.aspx 1 نوامبر 2008 – ورزش ایروبیک علاوه بر اینکه آرام بخشی بدون مسکن است و ایجاد روحیه و نشاط میکند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میکند که در زیر به ... ایروبیک چیست ؟ (نگاهی به ورزش ایروبیک و فواید آن) - همه چیز bia-hamechiz.persianblog.ir/.../ایروبیک_چیست_؟_(نگاهی_به_ورزش... 13 سپتامبر 2009 – ایروبیک چیست ؟ (نگاهی به ورزش ایروبیک و فواید آن). "ایروبیک" چیست؟ ایروبیک یعنی فعالیتی که عضلات بزرگ را به کار میگیرد حداقل 12 ... معجزه ایروبیك را امتحان كنید iran-tejarat.com/News/Cat11/NewsN9943.html 1 مارس 2008 – فواید ایروبیك ورزش ایروبیك علاوه بر اینكه آرام بخشی بدون مسكن است و ایجاد روحیه و نشاط می كند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه می ... معجزه ایروبیک را امتحان کنید iran-tejarat.com/News/Cat11/News9943.html 1 مارس 2008 – فواید ایروبیک ورزش ایروبیک علاوه بر اینکه آرام بخشی بدون مسکن است و ایجاد روحیه و نشاط می کند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه می ... فواید ورزش هوازی ( ورزش ایروبیك ) - پورتال پزشکی ورزشی ایران www.sportmedicine.ir/modules.php?name=contents&t=463 فواید سلامتی آن فراوان است از جمله جلوگیری و کنترل بیماری. آیا 30 دقیقه ورزش آئروبیک در روز همان درمانی است که به دنبال آن بوده اید؟ ورزش آئروبیک به خاطر منافع ... ورزش پیلاتس چیست ( pilates ) - پورتال پزشکی ورزشی ایران www.sportmedicine.ir/modules.php?name=contents&t=791 فواید تمرینات پیلاتز - بالا بردن و تقویت سیستم ایمنی بدن - بالا بردن تمامی ... فواید انجام تمرینات پیلاتز ... فواید ورزش هوازی ( ورزش ایروبیك * اعتیاد به ورزش ... اندر فواید ایروبیك www.iranerooz.com/content/69817-اندر-فواید-ایروبیك.html 9 جولای 2011 – با این تعریف انواع مختلف ورزش مثل:آهسته دویدن،شنا،دوچرخه سواری . غیره....جز ایروبیک محسوب می شوند. شما احتمالا در باره ی فواید ایروبیک بر ... فواید ایروبیك forum.patoghu.com/thread40083.html 5پست - 26 ا کتبر 2009 فواید ایروبیك فواید ایروبیك چند سالی است كه نام ایروبیك را چه در رسانهها و چه در تبلیغات و كلاسهای مختلف ورزشی زیاد میشنویم. در واقع ایروبیك ... فواید ایروبیک - BIO expnajafi.blogveb.com/More/13-فواید%20ایروبیک فواید ایروبیک - BIO, آنچه شما می پسندید, همه چیز در مورد همه چیز. فواید ایروبیك | تناسب اندام divane.zaminblog.com/post-578100.html 22 فوریه 2012 – ورزش ایروبیك علاوه بر اینكه آرام بخشی بدون مسكن است و ایجاد روحیه و نشاط میكند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میكند كه در زیر به ... آموزش ایروبیك به زبان فارسی - ساعت، كد ساعت دیجیتالی، ساعت ... divane.zaminblog.com/category-13737-1.html 22 فوریه 2012 – فواید ایروبیك | تناسب اندام. آموزش ایروبیك به زبان فارسی. توسط : استاد فریبا بیاچه(ورژن 2). آموزش ایروبیك،دانلود آموزش ا ... ورزش و تناسب اندام |ایروبیك | فواید و اثرات ghobadi.zaminblog.com/post-578055.html ورزش ایروبیك علاوه بر اینكه آرام بخشی بدون مسكن است و ایجاد روحیه و نشاط میكند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میكند كه در زیر به اختصار به آنها اشاره ... آموزش ایروبیك به زبان فارسی - zaminblog.COM ghobadi.zaminblog.com/category-13711-1.html 22 فوریه 2012 – ورزش ایروبیك علاوه بر اینكه آرام بخشی بدون مسكن است و ایجاد روحیه و نشاط میكند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میكند كه در زیر به ... ورزش آیروبیک و فواید آن www.tebyan.net › ... › سلامت › سلامت جامعه › ورزش و تندرستی 26 مه 2011 – ورزش ایروبیک، دستگاه تنفسی و قلب... ... ورزش آیروبیک و فواید آن ... ایروبیک جزء فعالیت های هوازی (شدت کم و مدت طولانی) است. تمرینات ... فواید ورزش آیروبیک www.tebyan.net › ... › ورزشی › مطالب آموزشی و علمی › پژوهش های ورزشی 13 ژوئن 2011 – فواید ورزش آیروبیک. ورزش آیروبیک ... میزان دشواری و سختی تمرینات ایروبیکی که شما انجام می دهید، از سه طریق اندازه گیری می شود: 1-اندازه گیری ... فواید ورزش آیروبیک www.tebyan.net/mobile.aspx/Comment/index.aspx?pid=168922 ورزش ایروبیك علاوه بر اینكه آرام بخشی بدون مسكن است و ایجاد روحیه و نشاط میكند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میكند كه در زیر به اختصار به آنها اشاره ... ایروبیک بهترین ورزش برای کاهش وزن www.tak-tahghigh.com/tag/ایروبیک-بهترین-ورزش-برای-کاهش-وزن/ انواع ورزش های ایروبیک. تأثیر تمرینات ایروبیک در عضله سازی. ایروبیک بهترین ورزش برای کاهش وزن. فواید ایروبیک. دانلود کل مقاله ایروبیک (۵۰ صفحه) در ادامه ... اندر فواید ایروبیك(طنز) - شعر نو www.shereno.com/gallerythumb.php?op=show_image&id...1 شاعر صیدعلی ملکی عزیزمن دوست من ، شاعردوست داشتنی شعرات قشنگ وتازه اس بااحساس وخواستنی می خوام که توهمیشه شاعرقصه ا. سیدحسین اخوان طباطبائی (خوانا) ... شعر نو گالری عکس .::. بزرگنمایی .::. بزرگنمایی عکس: اندر فواید ... shereno.ir/gallerythumb.php?op=show_image&id=11363... طعم نگاهت.... شاعر احسان افتخاری این روز ها تپش های قلبم یک در میان حال تو را می پرسند آمدنت را وعده می دهم اما کندتر می زنند د. اندر فواید ایروبیك(طنز) ... اندر فواید ایروبیك(طنز) - شعر نو www.shereno.ir/gallerythumb.php?op=show_image&id...page... نامه شماره 3. شاعر نیلوفر مهرجو تمام شب برای نامه ای عاشقانه روی صفحه، خط هایی به موازات اندام تو کشیدم. میلیون ها ثانیه است ک. محمد قدیمی ... ایروبیك و فواید آن reyforums.ir/thread2744.html ایروبیك یعنی فعالیتی كه عضلات بزرگ را به كار بگیرد. حداقل 12 دقیقه با حركات ریتمیك و موزون، در شرایطی كه سرعت و شدت تمرین قابل تحمل است و نیاز بدن به ... ایروبیك ورزشی ایرانی www.rasekhoon.net/article/print-107626.aspx مسابقات ایروبیك به صورت انفرادی و با گروهی یا وسایل و بدون وسایل انجام می شود. ایروبیك و فواید. ورزش ایروبیك ورزشی نشاط آور است. ایروبیك بسیار مؤثر در كاهش ... نوشته ها و عکسهای کریم محمدزاده - فواید ورزش در آب kookiwon.blogfa.com/post-18.aspx فواید ورزش در آب. "ورزش بیشتر" ... منظور انجام دادن حرکات ورزشی مانند پیاده روی، ایروبیک و نرمشهایی است که معمولا در خشکی انجام میگیرند. ورزش در آب، اگر به طور ... دستگاه ورزشی آبکینگ :: لوازم ورزشی www.payamsara.com/10027534.html فواید دراز و نشست. فواید ایروبیک. فواید اسکی فضایی. قیمت الپتیکال. فواید توتال کور. فواید الپتیکال. فواید درازنشست. وسایل ایروبیک. دراز نشست. فواید ... هفته چهارم مرداد 1387 - ژیمناستیك الفبای ورزشهای جهان dezgym.blogfa.com/87054.aspx فواید ایروبیك. چند سالی است كه نام ایروبیك را چه در رسانهها و چه. در تبلیغات و كلاسهای مختلف ورزشی زیاد میشنویم.... ادامه مطلب. [ دوشنبه بیست و هشتم مرداد 1387 ] ... ایروبیک ژیمناستیک - ژیمناستیك الفبای ورزشهای جهان dezgym.blogfa.com/cat-21.aspx [ شنبه بیست و سوم آذر 1387 ] [ 2:22 ] [ علی ]. فواید ایروبیك. فواید ایروبیك. چند سالی است كه نام ایروبیك را چه در رسانهها و چه. در تبلیغات و كلاسهای مختلف ورزشی زیاد ... نودهشتیا - نمایش پست تنها - ایروبیك؛ ورزش همگانی www.forum.98ia.com/post1821034-1.html 13 مارس 2011 – «ایروبیك؛ ورزش همگانی» عنوان كتابی است كه به زودی از سوی انتشارات «نرسی» منتشر خواهد شد. این اثر به بیان فواید و شیوه انجام ایروبیك ... فیزیولوژی، تغذیه و علم تمرین - فواید ورزش آیروبیک www.ferdowsi-sport82.mihanblog.com/post/213 21 ژوئن 2011 – ورزش ایروبیک علاوه بر اینکه آرام بخشی بدون مسکن است و ایجاد روحیه و نشاط میکند، فواید بسیار ارزشمند دیگری نیز به شما هدیه میکند که در زیر به ... وبلاگ یزد سلامت - مطالب ایروبیک yazdsalamat.mihanblog.com/post/category/3 در این مطلب می خواهیم به بررسی این مقوله بپردازیم که اصولا چه مواقع و زمانهایی تمرینات ایروبیک باید انجام با فواید بی نظیر ورزش شنا آشنا شوید شوند ، در طول هفته ... ایروبیک: آموزش - فواید آن- فروش کتاب - کتب - ناشر کتب - کتاب ... www.booksite.ir/bo1.php?id=9789642060351 خرید و ارسال کتاب-خرید کتاب - خرید كتاب - اینترنتی - اینترنتی - خرید کتاب - فروش تلفنی کتاب. ورزش ایروبیک: 30 دقیقه ورزش در روز چه می کند؟ « My Blog zardblog.wordpress.com/.../ورزش-ایروبیک-30-دقیقه-ورزش-در-روز-... 14 جولای 2008 – به فواید ورزش ایروبیک در سلامت کمی دقت کنید و ببینید که چگونه این ورزش قلب و ریه ها و فشار خون شما را تحت تأثیر قرار می دهد. پاسخ بدن به ... ایرانیها بنیانگذار ایروبیك در جهان هستند - کوه نوردی، ورزش و سلامتی www.newfarid.blogfa.com/post-680.aspx 13 فوریه 2010 – رئیس هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیك شهرستان گلپایگان با اشاره به اینكه فدراسیون ایروبیك ایران در سال 1384 تاسیس شد، بیان داشت: از فواید ... تمرینات ایروبیك، قدرتی و كششی برای تناسب اندام - Hamedan.ir ... www.hamedan.ir/Articles/Article_View.asp?ID=99 10 سپتامبر 2007 – علاوه بر کالری سوزی و کمک به کاهش وزن، تمرینات ایروبیک فواید دیگری هم دارد. مثل: کمک به سلامت قلب و ریه ها; از بین بردن استرس; افزایش حجم ... ایروبیك morapmor.loxblog.com/page.php?p=10 اهداف ورزش ایروبیك. · اشتباه در مورد كاهش وزن. · فواید ایروبیك. · ایروبیك چند نوبت و چه مدت؟ · ایروبیك تمرینی برای جسم ذهن. · تاثیرات ایروبیك درعضله سازی ... اسكیت . شنا . ایروبیك . بدمینتون . والیبال nike64.blogfa.com/ فواید ایروبیک. لینک دوستان. پژوهشكده مدیریت ورزشی · پژوهشكده تربیت بدنی · فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران · فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران ... ایروبیك: آموزش- فواید آن: ویسی، كوروش library.sharif.ir/parvan/resource/274618/ایروبیك_آموزش_فواید_آن کتابخانه دیجیتال دانشگاه صنعتی شریف: ایروبیك: آموزش- فواید آن: ویسی، كوروش: بامداد كتاب, 1388. حركات ورزشی برای لاغر شدن ورزش ایروبیك bamanbiya.tabryzblog.com/.../حركات%20ورزشی%20برای%20لاغر%... فواید ایروبیك - انجمن های تخصصی ... » آموزش جامع ورزش ایروبیك- WwW.3333.IR ... » ایران جدید - ایروبیك ورزشی به وسعت بدن » ایروبیك چه نوع ورزشی است؟ مصاحبه ها www.shahramsadeghi.com/2010.../55-2010-08-29-18-58-35.html 14 ژانویه 2011 – در اینجا قصد داریم با ورزش ایروبیک، شرایط درست و اصولی انجام این ورزش و ... بیش از گذشته از فواید انجام یک سری فعالیت بدنی منظم بهره ببرید. ایروبیک یکی از اصلیترین ورزشهای همگانی www.ketabnews.com/detail-13058--0.html 23 ژوئن 2009 – کتاب « ایروبیک» اثر کورش ویسی و دکتر محمد کشتیدار که به بیان مطالب آموزشی و فواید این رشته ورزشی میپردازد، روانه بازار نشر شد. این اثر با ... آموزش ایروبیک و دنس - مشهد -ویژه بانوان rameshgaar.blogfa.com/ از فواید ایروبیك میتوان به افزایش یافتن استقامت قلبی و عروقی شخص، هماهنگی بین عصب و عضله و حس هماهنگی در افراد را نام برد. هدف از آمادگی جسمانی و ایروبیك در ... تمرینات ایروبیک، قدرتی و کششی برای تناسب اندام www.aftabir.com/.../تمرینات-ایروبیک-قدرتی-و-کششی-برای-تنا... 1 آوریل 2008 – علاوه بر کالری سوزی و کمک به کاهش وزن، تمرینات ایروبیک فواید دیگری هم دارد. مثل: ـ کمک به سلامت قلب و ریه ها. ـ از بین بردن استرس. ـ افزایش حجم ... زندگی جاریست Life Flow - درباره ورزش ایرو بیک و فواید و مضرات rohollahsh.blogfa.com/post-109.aspx زندگی جاریست Life Flow - درباره ورزش ایرو بیک و فواید و مضرات - زندگی جاریست ... از 70درصد حداكثر ضربان قلب میباشد تمرینات هوازی(ایروبیک )یا زیر بیشینه ... خواص درمانی زنجبیل www.bitrin.com/ARTICLE32762.html برترین وجدیدترین آموزش ایروبیك با مشهورترین هنر پیشه هالیوود (كارمن الكترا) ... هزاران سال است که فواید درمانی این گیاه در چین و هند شناخته شده است. از اینرو در این ... فواید رفتن برق www.bitrin.com/ARTICLE101.html اینجا هستید : بخش مطالب » طنز » طنز عمومی » فواید رفتن برق ... (كارمن الكترا) · برترین وجدیدترین آموزش ایروبیك با مشهورترین هنر پیشه هالیوود (كارمن الكترا) ... فواید بی شمار قارچ دكمه ای...بخونین به خدا سود میكنین...خیلی عجیب www.bitrin.com/ARTICLE6326.html اینجا هستید : بخش مطالب » تغذیه و سلامت » خواص میوه و سبزیجات » فواید بی ... برترین وجدیدترین آموزش ایروبیك با مشهورترین هنر پیشه هالیوود (كارمن الكترا) ... ورزش بعد از زایمان farateb.com/news.php?table=news&id=2325&action= ورزش منظم بعد از زایمان فواید بسیار زیادی برای مادر دارد؛ از جمله اینکه می تواند سبب ... ورزش هایی که توصیه می شود، بیشتر ورزش های ایروبیک است که سبب افزایش ... چربی های شكمتان را از بین ببرید. fa.parsiteb.com/news.php?nid=9819 ... که شامل رژیم های غذایی کم کربوهیدرات و تمرینات ایروبیک است، از بین می برد. ... تحقیقات نشان داده است که افزودن مقاومت بیشتر به حرکات بدنسازی، فواید آن را ... 10 نکته درباره ورزش های ایروبیک و بدنسازی : پزشکان ایران www.pezeshkan.org/?p=20582 19 ژوئن 2010 – فعال بودن از نظر جسمی فواید و مزایای بسیار زیادی برای شما دارد. ... بگیرید، در این مقاله ۱۰ نکته درباره ورزش های ایروبیک و بدنسازی برایتان عنوان ... انجمن آمادگی جسمانی و ایروبیک جمهوری اسلامی ایران www.ifsaf.com/?PageId=2 او نه تنها به فواید عظیم تمرینات منظم پی برد، بلكه تلاش كرد تا اطلاعات آمادگی ... كه البته اطلاعات خود را از هزاران افرادی كه مشغول تمرینات ایروبیك بودند، بدست آورد. آشنایی بیشتر با ورزش های هوازی slife.ir/browse.php?post=124 علاوه بر تامین سلامت جسمی، این ورزش فواید دیگری نیز دارد که به آن ها اشاره می کنیم. ورزش , هوازی , ایروبیک. * آیروبیک خطر بیماری های حاد مانند چاقی مفرط، بیماری ...تبلیغات مرتبط با فواید ایروبیك آموزش رقص های شیک www.mahshop.tk/ آموزش گام به گام رقص های زیبا تانگو سالسا باله عربی خردادیان آموزش ایروبیک www.niloushop.com/ فروش کاملترین مجموعه آموزش ایروبیک با خرید این محصول،یک هدیه هم بگیرید 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعدیجستجوی پیشرفتهشگردهای جست وجونظر بدهیدGoogle.com in English©2012 Google‏صفحهGoogle ‏‫همه چیز درباره Google ‏‏

برچسب ها ایروبیك ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 6,966
  • بازدید کلی : 165,113
  • کدهای اختصاصی
    کسب درآمد از پاپ آپ